به گزارش ایرنا علی طالبی شامگاه سه شنبه در نشست قرارگاه سازندگی و بازسازی مناطق سیل زده استان گفت: امیدوارم همدلی و انسجام در مناطق سیلزده ادامه داشته باشد و باید برای برطرف کردن مشکلات تلاش کنیم.
وی افزود: کارآمدی نظام و میزان رضایتمندی مردم در بحران سیل از در دستور کار استکبار جهانی و عواملی که در خارج از مرزها نشسته‌اند بوده اما خوشحال هستیم که شهرهای سیلزده در کمترین زمان از حالت بحران خارج شدند.
وی گفت: خارج شدن از حالت بحران یکی از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند اطمینان را در بین مردم افزایش دهد.
رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور بیان کرد: حوزه اجتماعی باید برای نگه داشتن تشکل ها در مناطق سیلزده تلاش کنند همچنین باید از ظرفیت آنها استفاده شود.
طالبی عنوان کرد: در بازسازی پل‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته اما باید رمپ های کناری برای تسهیل در رفت و آمد مردم هرچه سریعتر صورت گیرد.
وی اضافه کرد: در سیل اخیر 52 تشکل استانی، 2 تشکل ملی، 889 تیم مددکار اجتماعی و 15 موکب همچنین 246 گروه جهادی فعالیت داشتند.
طالبی به جمع آوری سه هزارو 100میلیون ریال کمک توسط تشکل ها در مناطق سیلزده اشاره کرد و گفت: سامانه سجاد ایجاد شده است و میزان کمک‌های مردمی در حادثه سیل از طریق این سامانه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
سیل فروردین ماه امسال علاوه برای اینکه حدود 40 هزار میلیاردریال در استان خسارت برجای گذاشت موجب مرگ 15 نفر از مردم این مناطق شد.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.