علی آشتاب روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقدام در راستای اجرای دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته تا آمار منتشر شده در این خصوص موثق و مستند باشد.
وی اظهار داشت: اسامی این افراد که تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با نرخ سود 6 درصد در شهرستان های خرم آباد، دلفان، دوره چگنی، رومشکان، سلسله، کوهدشت، ازنا، الیگودرز، بروجرد، پلدختر و دورود را دریافت کرده اند به منظور شفاف سازی بر روی سایت این اداره کل بارگذاری شده است.
وی ادامه داد: سال گذشته 2هزار و 40 میلیارد ریال وام اشتغال روستایی دراستان پرداخت شده که انحراف مبالغ پرداختی آنها کمتر از 10 درصد است
آشتاب افزود: این طرح ها در حوزه های صنعت، خدمت و کشاورزی اجرایی می شود که با بهره برداری از آن پنج هزار و 157 فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.
وی سهم امسال استان از تسهیلات روستایی و عشایری را 950 میلیارد ریال برشمرد و ادامه داد: اکنون 2 هزار و 470 میلیارد ریال طرح در سیستم بانکی در حال بررسی است.
به دستور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسامی دریافت کنندگان ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی به تفکیک اشتغال مورد تعهد و دستگاه اجرایی تایید کننده به تفکیک هر استان منتشر شده است.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.