به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز یکشنبه در نشست رفع مشکلات معارضین گازرسانی به شهرک صنعتی الشتر که با حضور معاون شرکت شهرک های صنعتی لرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: احداث شهرک صنعتی سلسله می تواند در افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان منطقه نقش موثری داشته باشد.
وی افزود: اقتصاد شهرستان سلسله بر پایه کشاورزی استوار است و فراهم شدن تمامی زیرساخت های لازم در این شهرک می تواند نقش مهمی در جذب سرمایه گذاران داشته باشد لذا اهالی منطقه نیز باید همکاری لازم را در این خصوص انجام دهند.
وی اضافه کرد: می توان با احداث صنایع تبدیلی و تکمیلی مرتبط با بخش کشاورزی و سایر زیربخش های آن هم تولید منطقه را افزایش داد و هم به اشتغالی پایدار برای جوانان دست یافت.
فرماندار سلسله با تاکید بر لزوم همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان برای پیشبرد عملیات گازرسانی به شهرک و استفاده از حریم راه، بیان کرد: راهداری شهرستان باید ظرف یک هفته نسبت به تحویل حریم تاسیساتی راه به شرکت گاز اقدام نماید و شرکت گاز نیز باید به محض تحویل، عملیات گازرسانی را با سپردن به پیمانکار مربوطه آغاز نماید.
خسروی ادامه داد: شرکت گاز نیز باید ظرف مدت یک هفته پس از اجرای عملیات گازرسانی حق زراعت کشاورزان در مسیر گازرسانی به شهرک را به قیمت کارشناسی شده به کشاورزان پرداخت نماید.
به گفته پیمانکار طرح2 هزار و 936 متر طول مسیر گازرسانی به شهرک صنعتی الشتر است که تاکنون 570 متر حفر کانال صورت گرفته است.
7265/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.