به گزارش ایرنا، غلامرضا لطفعلیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا 414 ایستگاه نشت یابی و 188 ایستگاه نیز بازرسی شدند.
وی بازرسی کالاهای مورد نیاز طرح های شرکت گاز را از دیگر وظایف بازرسی فنی برشمرد و اظهار داشت: سال گذشته 429 مورد بازرسی در این راستا انجام شده است.
وی ادامه داد: کیفیت در اجرای طرح های گاز بسیار مهم است و بر این اساس دقت و حساسیت بسیاری در بازرسی کالاهای خریداری شده و اجرای طرح صورت می گیرد تا از بروز هزینه های جانبی و حوادث احتمالی جلوگیری شود.
لطفعلیان افزود: 57 مورد بازرسی از طرح های اجرائی و اعلام گزارش کیفی آنها و 329 مورد تست های متمرکز خطوط تغذیه و توزیع نیز در سال گذشته انجام شد.
وی ادامه داد: 15 مورد تست پوشش خطوط تغذیه فلزی در سال گذشته نیز جزو فعالیت های واحد بازرسی فنی بوده که این اقدامات توسط کارکنان این واحد انجام شده و از پیمانکار یا بازرس شخص ثالث استفاده نشده است.
وی گفت: تجهیزات جدیدی از جمله 6 دستگاه نشت یاب و 2 دستگاه اتان سنج خریداری و چندین دوره آموزشی نیز به منظور ارتقا سطح دانش فنی کارکنان واحد بازرسی فنی برگزار شد.
99.8 درصد جمعیت شهری و 90 درصد جمعیت روستایی لرستان از نعمت گاز بهره مند هستند.
بیش از 500 هزار مشترک از خدمات شرکت گاز لرستان استفاده می کنند که شامل بیش از 120 هزار مورد روستایی و 380 هزار شهری و 9 شهرک صنعتی، 6 نیروگاه و 48 جایگاه سی ان جی هستند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.