به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علاء دولتشاهی عصر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت شهید مطهری افزود: شهید مطهری با اندیشه و افکار خود اثر بخشی بسیار زیادی در جامعه داشتند.
وی اضافه کرد: هفته عقیدتی سیاسی فرصت بسیار خوبی است تا اندیشه و افکار شهید مطهری ترویج داده شود.
حجت الاسلام دولتشاهی تربیت و آموزش را دو رکن مهم و اثرگذار در جامعه برشمرد و بیان کرد: آموزش در کنار تربیت در جامعه موثر است و دانش و علم بدون تربیت نمی تواند اثرگذاری خود را در جامعه داشته باشد.
به گفته وی شهید مطهری با اندیشه، افکار و آثار خود سبب شد تا انسان هایی در جامعه تربیت شوند و فکر سالم می تواند آثار خوبی را به جای بگذارد به طوری که با گذشت سالها از شهادت شهید مطهری، آثار این شهید بزرگوار همچنان مورد استقبال است و از این آثار استفاده می شود.
وی بیان کرد: سعادت بشر همواره در راستای علم با تربیت است و این دو بال های سعادت بشری هستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجرد تصریح کرد: این هفته فرصتی است تا از جهادگران علمی در عرصه های دینی و معرفتی و بصیرت افزایی در جامعه تقدیر شود.
حجت الاسلام دولتشاهی با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در بروجرد گفت: برگزاری نمایشگاه، محفل انس با قرآن، حلقه های صالحین با محوریت سخنان شهید مطهری، مسابقه کتابخوانی با موضوع گام دوم انقلاب، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده های شهدا از برنامه هایی هستند که در بروجرد برگزار خواهند شد.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.