به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب آمریکا رو به افول است و اقدامات دولتمردان این کشور زمینه نابودی آنها را از صحنه روزگار رقم خواهد زد.
وی اظهارداشت: تروریستی خطاب کردن سپاه از سوی دشمنان باعث اقتدار و پیشرفت بیشتر این نیروی نظامی و انقلابی می شود.
فرماندار بروجرد بیان کرد: امروز همه ملت ایران پاسدار حفظ ارزش ها و آرمان های نظام هستند و نتیجه این عمل دشمنان وحدت و همدلی بیشتردر کشور خواهد شد.
رحیمی اضافه کرد: این اقدام ترامپ ماهیت تروریستی بودن دشمنان ایران اسلامی را مشخص کرد، که برخی از دولتمردان کشورهای جهان این اقدام رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره یک نیروی مردمی و جهادی است و در همه صحنه های انقلاب در خدمت مردم و نظام جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.
معاون استاندار لرستان یادآور شد: ملت ایران اسلامی باید با وحدت و همدلی بیشتر از گذشته در راستای توسعه و پیشرفت کشور گام بردارند.
در هفته گذشته ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در اقدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه های تروریستی قرار داد که ملت ایران اسلامی امروز جمعه پس از اقامه نماز بر علیه این اقدام و در حمایت از سپاه راهپیمایی کردند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.