به گزارش ایرنا،محمد میرزایی مقدم روز شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بعد از اطلاع خبری از طریق ستاد 125، مبنی بر سقوط یک مادر و فرزند در منطقه کهریز خرم آباد به درون رودخانه، سریعا نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: یک کیلومتر پایین‌تر از محل سقوط پیکر مادر کودک از طریق پرسنل عملیاتی آتش نشانی خرم آباد و اهالی محل از آب گرفته شد و به بالا انتقال داده شد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه حال این مادر خوب است، بیان کرد: 2کیلومتر پایین‌تر از محل سقوط نیز پیکر فرزند وی از آب گرفته شد که با وجود انجام اقدامات پرسنل اورژانس احیا نشد و به دلیل غرق شدگی فوت کرد.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آبادتاکید کرد که مردم با توجه به شرایط آب و هوایی و خروشان بودن رودخانه از تردد در حاشیه رودخانه پرهیز کنند.
وی افزود: نیروهای آتش نشانی با نصب بنبر، هشدار از طریق بلندگوهای خودروها، اعلام اخطاریه درب منازل و… به مردم هشدار داده که کسی در حاشیه رودخانه تردد نکند.
میرزایی مقدم با اشاره به اینکه منازل حاشیه رودخانه خرم رود باید هرچه زودتر منازل خود راتخلیه کنند چراکه احتمال ریزش دیواره و رانش زمین و رانش تپه‌های اطراف رودخانه وجود دارد.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.