معاون هماهی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: با توجه به اعلام هواشناسی و وزارت نیرو بیشترین نگرانی ما در مناطق سد مروک دورود می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، احمد مرادپور در حاشیه جلسه شورای مدیریت بحران استانداری لرستان اظهار کرد: در این جلسه تمهیدات لازم در خصوص بارش رحمت الهی در خصوص جاری شدن سیل در نظر گرفته شد.                                   

وی عنوان کرد: با توجه به اعلام هواشناسی و وزارت نیرو بیشترین نگرانی ما در مناطق سد مروک دورود و همچنین سد معشوره می باشد.

مرادپور با بیان اینکه بیشترین نگرانی در سد مروک برای روستاهای دشت سیلاخور و همچنین رودخانه منتهی به ابریز رودخانه دز می باشد، افزود: توصیه ما این است که ساکنین همجوار، منازل خود را ترک کنند و در این خصوص رضا صفی‌خانی بعنوان نماینده ویژه استاندار در شهرستان دورود مستقر می گردد.

وی همچنین عنوان کرد: دومین نگرانی ما نیز رودخانه کشکان بوده که آبریز آن به شهر پلدختر منتهی می شود که در این خصوص تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.        

مرادپور خاطرنشان کرد: در شهر خرم آباد در خرم رود و همچنین رودخانه کرگانه و پل ماسور احتمال جاری شدن سیل وجود دارد که در این خصوص شهرداری خرم آباد نیز مسئولیت کار را عهدار شده است.         

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بیان کرد: در سیل گذشته بیشترین خسارات به جاده خرم آباد پلدختر وارد شده ودر تقسیم کار ۱۷نقطه دچار حادثه تقسیم کار شده است که درحال بازسازی موقت می باشند تا در اولین فرصت بتوان عملیات اجرایی دائم آن‌ها را شروع کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.