سرپرست فرمانداری دورود گفت: مردم در تخلیه مناطق در معرض خطر سیل همکاری کنند. آنها باید هشدارها را جدی گرفته و آنها را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا؛ فریبا بهاری گفت: خطر وقوع سیل در دورود جدی است.

وی ادامه داد: از طریق کمیته اطلاع‌رسانی، بلندگو و فضای مجازی حتی بخش خبر و آتش‌نشانی اطلاع رسانی به ۱۵ منطقه از سطح شهر که در مجاورت رودخانه هستند انجام دادیم.

بهاری افزود: در روستا از طریق بخشداران و دهیاران و پیامک، اطلاع‌رسانی به سرپرست خانوارهای روستاها انجام شده و مردم باید هشدارها را جدی بگیرند.

این مسئول با اشاره به مناطقی که در معرض خطر سیل قرار دارند، ادامه داد: ساکنین روستاهای سنگر، قلعه کارضا، یوسف‌آباد، امیرآباد، فرمان‌آباد، خسروآباد، گوشه پل، سری‌ساتی، بحرین، منوچهری، صفا، عزت‌آباد، قلعه ضرغام، بلوار آیت‌الله بروجردی، کوی همت، کوی کارمندان سیمان، کوی شهرداری، فرهنگیان و الغدیر باید هر چه سریع‌تر منازل خود را ترک کنند.

این مسئول تصریح کرد: امیدواریم با توجه به زمان باقی‌مانده و اعلام شده در پیش‌بینی‌های هواشناسی، تخلیه این مناطق انجام شود.

بهاری عنوان کرد: کمیته‌ای جهت بررسی و شناسایی نقاط حادثه‌خیز در مسیر رودخانه با مسئولیت شهرداری و واحدهای زیرمجموعه تشکیل شده و هم اکنون مشغول بالا آوردن دیواره‌های ساحلی رودخانه و سایر موارد کاهش‌دهنده هجوم سیلاب به سطح شهر هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.