به گزارش ایرنا،حسینعلی امیری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان دوره چگنی افزود: بازدیدهای میدانی از میزان خسارت سیل در لرستان انجام می شود و حتما دولت تصمیمات خوبی برای جبران خسارت سیل در لرستان اتخاذ خواهد کرد.
وی ادامه داد: رییس جمهوری بر سفر و بازدید اعضای دولت به استان های سیل زده و دیدار آنان با مردم و مسئولان تاکید داشته اند و به همین منظور سفر به لرستان امروز صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: گزارش بازدیدهای میدانی تهیه و در هیات دولت مطرح می شود که در نخستین جلسه طی یکشنبه هفته آینده این موارد جمع بندی و تصمیمی گیری خواهد شد.
معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به آسیب جاده و پل در شهرستان دوره و مسیر دسنرسی به این منطقه گفت: در برخی جاها تخریب پل مشکلاتی برای مردم ایجاد و ارتباط روستاها را با مراکز قطع کرده که تلاش برای احداث مسیر جایگزین ادامه دارد.
امیری افزود: متناسب با امکانات و منابع دولت و کشور، برنامه های حمایتی برای کشاورزان، دامداران، زنبورداران و کسبه از جمله تعمیر خسارت ، اعطای وام ارزان قیمت و در برخی جاها با بخشودگی مالیاتی اجرا می شود.
بارش و سیلاب هفته جاری در لرستان علاوه بر صدها میلیارد ریال خسارت به کشاورزی، زیرساختها، راه و ابنیه تاریخی استان موجب مرگ سه نفر شده است.
7269/3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.