به گزارش ایرنا، حمید علیرضایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت 11 منزل مسکونی در خرم آباد تخریب شده که باحضور نیروهای آتش نشانی نسبت به رفع خطر و ایمن سازی مکان اقدام شد.
وی با اشاره به مورد ریزش کوه در خرم آباد اظهار داشت: 82 خودروی گرفتار نیز امدادرسانی شدند.
وی ادامه داد: با فروکش کردن سیلاب و توقف بارش ها، کار شستشوی منازل و معابر سطح شهر آغاز شده است.
علیرضایی گفت: طی این هفته علاوه بر حضور مستمر در سیلاب و امدادرسانی به مردم، هشت مورد ورود حیوانات وحشی،2مورد آتش سوزی منازل مسکونی و هشت مورد گرفتار شدن در آسانسور نیز امداد رسانی شد.
وی افزود: تمامی 160 نفر نیروی ستادی و عملیاتی آتش نشانی در قالب سه شیفت آماده باش بودند که با تشدید سیلاب، تمامی شیفت ها در محل عملیات حاضر شدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: همزمان با تشدید بارش هاتمامی نیروهای این سازمان و شهرداری به همراه سایر دستگاههای امدادی خدماتی در مناطق مختلف شهر حضور دارند.
علیرضایی افزود: ساعت چهار بامداد نخستین روز با تشدید بارش ها به بیشترین میزان، اطلاع رسانی به اهالی مناطق در معرض سیل و ساکنان حاشیه رودخانه با بلندگو و آژیر خودرو صورت گرفت.
وی ادامه داد: نوار ساحلی شهر پوشش داده شد و نیروهای آتش نشانی با مراجعه حضوری به درب منازل مردم، نسبت به آگاهسازی و اطلاع رسانی در خصوص بروز سیلاب احتمالی اقدام کرد ند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.