به گزارش ایرنا سید موسی خادمی بامداد دوشنبه در بازدید از عملیات تخریب پل های موقت بر روی رودخانه خرم آباد اظهار داشت: خوشبختانه دستگاه های اجرایی در آمادگی کامل هستند تا وظایف که برعهده دارند را در شرایط بحران انجام دهند.
وی افزود: تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا از بروز مشکل برای مردم جلوگیری شود و مردم هم باید از نقاط حادثه خیز و رودخانه ها فاصله بگیرند.
خادمی ادامه داد: امیدواریم با آمادگی دستگاه های اجرایی و اطلاع رسانی ها صورت گرفته ، کمترین مشکل را در استان داشته باشیم.
وی در عین حال گفت که مراکز تربیت بدنی و آموزش پرورش برای پناه دادن به مسافرین نوروزی آماده هستند.
استاندار لرستان یکی از مشکلات سیلاب اخیر خرم آباد را وجود پل های موقت در خرم رود عنوان کرد و گفت: اکنون پل های موقت برای کاهش خسارت احتمالی سیلاب تخریب شد.
بارش باران که از عصر روز یکشنبه در لرستان آغاز شده تا بعدازظهر روز سه شنبه برای همه نقاط استان پیش بینی شده است.
براساس اعلام هواشناسی استان همراه با این شرایط جوی، در شهرهای شمالی و شرقی، ارتفاعات و مناطق کوهستانی و نواحی از مرکز استان بارش برف و احتمال ریزش تگرگ وجود دارد که سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها دور از انتظار نیست.
طی این مدت برخی مناطق جنوبی استان تا 100 میلی متر بارندگی را تجربه می کنند و ریزش برف در ارتفاعات و گردنه هایی همچون فرسش، گله بادوش، رازان، گاماسیاب و زالیان پیش بینی می شود.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.