به گزارش خبرنگار ایرنا، بخشدار مرکزی سلسله در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا، گفت: نقاط گردشگری این شهرستان نظیر منطقه نمونه گردشگری کهمان به دلیل زیبایی های طبیعی، در طول سال مورد توجه مسافران بسیاری از سراسر استان و کشور قرار می گیرد و مسافران باید در حفظ و پاکیزگی از آن ها همکاری کنند.
علی یاس جلویاری هدف از این پاکسازی را نهادینه کردن فرهنگ زباله نریختن و جمع کردن آن توسط مردم و بکر ماندن مناطق زیبای شهرستان ذکر کرد.
وی با بیان اینکه با معضل رها سازی زباله در دامن طبیعت از سوی گردشگران مواجه هستیم، افزود: رهاسازی زباله در طبیعت چهره نامناسبی را در ذهن گردشگران تداعی می کند.
بخشدار مرکزی سلسله با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی برای جمع آوری زباله و رهاسازی نکردن آن در طبیعت باید انجام شود، عنوان کرد: طبیعت متعلق به همه نسل ها است و باید به عنوان یک میراث طبیعی حفظ شود.
در این آیین معاونین فرمانداری سلسله، کارکنان بخشداری مرکزی، اعضای شورای بخش، ورزشکاران هیئت بوکس، محیط زیست و منابع طبیعی و آبخیزداری شرکت داشتند.
منطقه نمونه گردشگری کهمان یکی از سه منطقه نمونه گردشگری شهرستان سلسله است که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و در فصول مختلف سال پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر استان و کشور است.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.