به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی صمت لرستان، محمدرضا صفی خانی افزود: در راستای پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد، اقدامات مطلوبی انجام شده است.
وی اظهار داشت: در این راستا 131 پرونده با تسهیلات چهار هزار و و 330 میلیارد ریال تشکیل شده که سهم بخش صنعت، معدن و تجارت 108 پرونده به مبلغ چهار میلیارد و 160 میلیون ریال و سهم کشاورزی با 23 پرونده نیز 170 میلیارد ریال بود.
وی ادامه داد: همچنین 69 پرونده به مبلغ 2 هزار و 110 میلیاردریال در مرحله ارجاع به شعبه قرار دارند که سهم بخش صنعت، معدن و تجارت 51 طرح و بخش کشاورزی 18 طرح است.
صفی‌خانی با اشاره به اینکه 12 پرونده با بیش از 180 میلیارد ریال در مرحله تکمیل مدارک هستند، تصریح کرد: چهار طرح نیز با مبلغ 64 میلیارد ریال در حال بررسی و تصویب هستند.
سهمیه امسال استان در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید بیش از هشت هزار میلیارد ریال است. که پایان مردادماه امسال ابلاغ شده و به منظور رفع مشکل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی پرداخت می شود.
تسهیلات رونق تولید در سال های گذشته به واحدهای بزرگ پرداخت نشده است اما واحدهای بالای 100 نفر نیروی کاری به تشخیص استان ها و با تصویب کارگروه مربوطه می توانند از این فرصت بهره مند شوند.
بیش از یکهزار و 500 پروانه بهره برداری صنعتی در لرستان صادر شده و حدود 100 واحد تولیدی کوچک و متوسط لرستان در تملک بانک ها قرار دارد.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.