سعید دانشیار روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این مرکز در سه فاز با یک هزار متر مربع مساحت طراحی شده که فاز اول آن در زمینی به وسعت 350 متر مربع افتتاح خواهد شد .
وی اظهار داشت: با راه اندازی این مرکز شرکت های نوپا و دانش بنیان، کارگاههای مرتبط با فن آوری و کارآفرینی و همایشها در این مرکز برپا می شود و دانشجویان می توانند با برخورداری از امکانات و تجهیزات لازم از مزایای این مرکز نوآوری و شکوفایی بهره لازم را ببرند.
دانشیار افزود: این مرکز با حمایت مادی و معنوی ریاست جمهوری راه اندازی شده تا به شرکتهای نوپا و دانش بنیان و دانشجویان خدمات لازم را ارایه دهد.
وی با اشاره برنامه های سفر 'سورنا ستاری' معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در بروجرد افزود: علاوه بر افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی ،بازدید از طرحهای دانش بنیان ، حضور برگلزار شهدای گمنام ، نشست با اعضای هیات علمی و درختکاری در محوطه دانشگاه از جمله برنامه های سفر معاون رییس جمهور در بروجرد است.
به گزارش ایرنا معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور بعد از حضور در بروجرد به خرم آباد سفر بازدیدی از شرکتهای دانش‌بنیان خرمان و دکتر جهانگیر خرم‌آباد، بازدید از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان و بازدید از مرکز نوآوری مشترک بین پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان و دانشگاه لرستان بازدید خواهند کرد.
بازدید از پارک علم و فناوری لرستان، بازدید از خانه حیوانات آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی استان، بازدید مراکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و حضور در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان ازجمله دیگر برنامه‌های سفر سورنا ستاری به لرستان است.
6052/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.