مقداد صارمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مناطق شامل شهر جدید و گردشگری ونایی، روستاهای نبی آباد، رضاباد، توده زن، گنداب ، لیقناب، دره گرم، گندل گیلان. امیرآباد علی آباد ،اصغر آباد و مگسان می باشد که در برخی از این روستاها آنتن دهی بسیار ضعیف است.
وی اظهار داشت: ونایی که در تقسیمات جدید کشوری به شهر تبدیل شده به دلیل قرار گرفتن در منطقه ای کوهستانی و خوش آب و هوا همه ساله در فصول مختلف پذیرای مسافران و گردشگران بیشماری است که ضروری است با تقویت شبکه مخابراتی نسبت به رفع نقاط کور آنتن دهی آن اقدام شود.
بخشدار اشترینان با اشاره به اینکه 20سال پیش فیبر نوری غرب کشور از اشترینان عبور کرده افزود: در آن زمان به علت عدم آشنایی به مزایای فیبر نوری اجازه بهره برداری به اشترینان داده نشده و اکنون با پیگیری های بخشداری در ماه های آتی شهر اشترینان به شبکه فیبر نوری متصل و در چهار نقطه ورودی و خروجی اشترینان زیرساخت فیبر نوری جهت پایش تصویری و نصب دوربین کنترل مکانیزه ایجاد خواهد شد.
صارمی تاکید کرد : در نشست اخیر با مدیر مخابرات لرستان مشکلات شبکه مخابراتی این بخش بررسی و قولهای مساعدی برای اجرای شبکه فیبرنوری اشترینان ، شهر ونایی و منطقه گردشگری دربند ونایی داده شده است.
وی افزود: با ایجاد شبکه فیبر نوری و پایش تصویری ،ضمن تامین امنیت مردم بخش اشترینان ، انجام خدمات اینترنتی وبانکی ، همچنین بسیاری از مشکلات الکترنیکی و ارتباطی مردم اشترینان رفع خواهد شد.
بخشدار اشترینان افزود: این بخش با برخوردار بودن از 39روستا نقش مهمی در صنعت کشاورزی و توسعه گردشگری دارد بنابراین رفع مشکلات و کمبودهای آن باید مورد توجه مسوولان قثرار گیرد.
بخش اشترینان در 15کیلومتری بروجرد واقع شده است.
6052/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.