به گزارش ایرنا هومان محمودی روز یکشنبه در جلسه بررسی پروزه های مخابراتی شهرستان بروجرد که در محل فرمانداری برگزار شد افزود: مخابرات شهرستان بروجرد شهرهای دورود، ازنا و الیگودرز را پشتیبانی می کند.
وی اظهار داشت: مهمترین شبکه فیبر نوری کشور استان های خوزستان، همدان و کرمانشاه از بروجرد عبور می کند و امکانات مخابراتی همسان با مرکز استان لرستان در بروجرد وجود دارد.
مدیر مخابرات لرستان گفت: هم اکنون شهرستان بروجرد از 2 مسیر به شبکه فیبر نوری کشوری وصل است و تا چند ماه آینده نیز مسیر سوم فیبر نوری بروجرد وصل می شود.
محمودی با اشاره به اینکه 2 ماه است عملیات احداث شبکه فیبر نوری بروجرد به اشترینان و سپس به همدان و دلفان متوقف شده است گفت: مهمترین مشکل این پروژه معارضین هستند که نیاز است فرمانداری مساعدت لازم را دراین راستا انجام دهد.
وی اظهار داشت: این پروزه باید سه ماهه به اتمام برسد.
وی با اشاره به اینکه باید در پروژه فاز دوم پایش تصویری بروجرد تسریع شود بیان کرد: 42 نقطه شهر بروجرد برای نصب دوربین در نظر گرفته شده که تاکنون 17 نقطه توسط مخابرات به فیبر نوری متصل و دوربین ها نصب شده اند.
مدیرکل مخابرات لرستان گفت: با مساعدت شهرداری بروجرد شرکت مخابرات لرستان آمادگی دارد 25 نقطه باقی مانده سریعا به شبکه فیبر نوری متصل و عملیات پایش تصویری انجام شود.
فرماندار بروجرد نیز در این جلسه گفت: با توجه به اهمیت موضوع پایش تصویری، ضرورت دارد سریعا اقدامات لازم انجام شود.
عبدالرحیم رحیمی افزود: نصب دوربین در همه نقاط شهر می تواند در کاهش ترافیک و بالا بردن امنیت شهروندان موثر باشد.
وی اظهار داشت: شهرداری بروجرد مجوز های لازم جهت حفاری شبکه فیبر نوری در محل های مشخص شده برای نصب دوربین را صادر کند.
وی بیان کرد: عملیات حفاری شبکه فیبر نوری جهت پایش تصویری شهر بروجرد از نیمه دوم فروردین ماه 98 اغاز می شود.
شهردار بروجرد نیز دراین جلسه گفت: پایش تصویری و احداث امکانات زیر ساختی برای این امر یک کار جمعی است و همه باید کمک کنند.
رحیم جافری افزود: با توجه به مشکلات مالی شهرداری بروجرد باید اعتبارات لازم برای حفاری و ترمیم نقاط حفاری در نظر گرفته شود.
وی اظهار داشت: شهرداری مشکلی برای حفاری نقاط مورد نظر نصب دوربین های پایش تصویری ندارد و شرکت مخابرات باید بعد از حفاری بازسازی و ترمیم را نیز انجام دهد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه جلسه تصمیمات لازم برای سرعت بخشیدن به اجرای فاز دوم پایش تصویری بروجرد گرفته شد.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.