حجت الله یارمحمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد مراکز اقامتی 11 مرکز هتل ها و مهمانپذیرها و مابقی رستورانهای سنتی و خانه های بوم گردی می باشد.
وی اظهار داشت: در ایام نوروز به صاحبان رستورانهای سنتی و بوم گردی فاقد مجوز ، جواز موقت ارایه خدمت تا پایان تعطیلات داده خواهد شد.
وی افزود: طرح نظارت براماکن گردشگری این شهرستان با هدف استقبال از نوروز و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در 2 مرحله آغاز شده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد گفت: این نظارت بر مجموع هتل ها، مهمانپذیرها، مساجد، اماکن تفریحی، پارک ها، زیباسازی شهر، بقاع متبرکه، ترمینال ها، رستوران ها بوده که با همکاری دستگاه های مختلف انجام می شود.
یارمحمدی افزود: آماده سازی فضاهای تاریخی برای بازدید گردشگران نوروزی، ایجاد 2 ایستگاه خدمات دهی به مسافران نوروزی با همکاری هلال احمر و شهرداری ها در ورودی های شهر، چاپ حدود 30 هزار بسته فرهنگی و توزیع بین مسافران نوروزی ازجمله اقداماتی است که در اجرای طرح نظارت بر اماکن گردشگری بروجرد انجام داده می شود.
و ی ادامه داد: با توجه به اینکه هرسال شهرستان بروجرد در ایام نوروز میزبان مسافران زیادی بوده 30 واحد آموزشی نیز برای اسکان گردشگران در این ایام در نظر گرفته شده است.
یارمحمدی تاکید کرد: به منظوررفاه حال مسافران نوروزی طرح نظارت بر اماکن اقامتی و پذیرایی شهرستان بروجرد در آستانه تعطیلات نوروز از نیمه اسفند ماه آغاز و تا نیمه دوم فروردین 98ادامه دارد.
6052/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.