به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع عصر یکشنبه در یادواره 2 شهید گمنام دانشگاه آیت الله بروجردی(ره) افزود: رزق و روزی، امنیت، رفاه و پیشرفت ما دست خداوند است و باید این مهم را باور کنیم.
وی با بیان اینکه در روزگار امروز جنگ و تحریم امتحان الهی خدا است، اظهارداشت: امتحان الهی در دوران انقلاب به گونه ای بوده و کسانی که چهل سال گذشته با نظام بوده اند را در کاروان کنار زده و امتحان الهی همچنان ادامه دارد تا خالص ترین افراد در مسیر انقلاب باقی بمانند.
موسس نهضت جهانی نهج البلاغه بیان کرد: در زمان دفاع مقدس دورانی را طی کردیم که سیم خاردار نداشتیم زیرا تحریم بودیم، اما کسی ناراضی نبود و مردمی که در شرایط سخت جنگ زندگی می کردند.
حجت الاسلام مهدوی ارفع اضافه کرد: شهدای ما افرادی نخبه بودند که با ایمان کامل پا در راه جهاد گذاشتند و امروز جنگ علمی است و هوای نفس مامور شده که نگذارد ما پیروز شویم.
وی ادامه داد: امروز از شرق و غرب فشار آورده اند تا ایران قعطنامه را امضا کند، امروز ایران یک قدرت بزرگ منطقه ای است.
استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: ملت ایران آن زمانی که هیچ چیزی نداشت پای انقلاب ایستادند و از هیچ قدرتی هراسان نیستند.
حجت الاسلام ارفع اظهار داشت: این مردم، ملتی هستند که در 22 بهمن حماسه آفریدند و کسی حق ندارد از زبان ملت صحبت کند.
پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: شهدا بار سنگینی بر دوش ما گذاشته اند و اگر دست یاری شهیدان نبود امروز نمی توانستیم راه را ادامه دهیم.
رحیم احمدی روشن اضافه کرد: شهدا به فرموده خداوند در قرآن کریم زنده هستند و نزد او روزی می گیرند، شهدا در جوار رحمت الهی جای دارند و منزلگاه آنان عرش الهی است.
وی بیان کرد: شهد شیرین شهادت به قدری شیرین است که شهدا از خداوند درخواست دارند که به دنیا برگردند و دوباره در راه خداوند شهید شوند.
پدرشهید احمدی روشن اظهار داشت: بارها دست یاری شهید مصطفی احمدی روشن را بعد از شهادت مشاهده کردیم، هیچ گاه در طول زندگی از دست و زبان مصطفی آزرده نشدیم و برای اولین بار مصطفی در مقابله با جنگ سایبری ویروس اسکای نت را مهار کرد.
وی بیان کرد: باید در مقابل پدر و مادر دستورات قرآن را رعایت کنیم و شهید احمدی روشن اینگونه بود و کسانی که مقام بالایی داشته اند در مقابل پدر و مادر متواضع بودند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.