به گزارش ایرنا، جاسم محمدی فارسانی روز یکشنبه در آئین جشن نیکوکاری در مدرسه نمونه دولتی باقر العلوم(ع) خرم آباد اظهارداشت: جشن نیکوکاری از 14 اسفند وارد فاز عملیاتی می شود اما تا اکنون مردم خیر این استان 35 میلیارد ریال کمک کرده اند.
وی افزود: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب سایت امداد الکترونیکی استان فعال می شود به این صورت که 10 خدمت از مجموعه خدمات این نهاد حمایتی از این طریق قابل انجام است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان بیان کرد: این سایت با آدرس e.emdad.ir از تاریخ چهاردهم اسفند ماه جاری فعال می شود.
فارسانی با اشاره به آمادگی 500 پایگاه جمع آوری کمک های نقدی و کالای مردم نیکوکار استان اضافه کرد: 420 پایگاه مربوط به مدارس ،80 پایگاه مراکز نیکوکاری، دفاتر کمیته امداد، میادین اصلی شهرها و مصلای نماز جمعه است.
وی ادامه داد: خیران می توانند با استفاده از کد دستوری #066*1*8877* بدون هزینه در طول شبانه روز کمک های نقدی خود را به جشن نیکوکاری ویا سایر سرفصل های امداد واریز کنند.
در جشن نیکوکاری سال گذشته میزان هدایای جمع آوری شده مردم در استان لرستان 48 میلیارد ریال بوده است.
کمیته امداد حضرت امام خمینی در تاریخ چهاردهم اسفند ماه سال 1357 تاسیس شد و این هفته با نام هفته احسان و نیکوکاری گرامی داشته می شود.
1920/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.