به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی ظهر روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اعتکاف در دفتر امام جمعه افزود: هر ساله مراسم اعتکاف با حضور معتکفین در مساجد برگزار می شود و عبادت هایی را معتکفین در سه روز انجام می دهند.
وی اضافه کرد: برای تامین هزینه های اعتکاف می توان از ظرفیت و کمک خیرین استفاده کرد و قطعا خیرین در این امر شرکت می کنند.
عبدالرحیم رحیمی معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: برای تامین هزینه های معتکفین باید ابتدا از خود افراد شرکت کننده شروع کرد و مبلغی را برای تامین این هزینه ها دریافت و مابقی هزینه ها را از کمک های خیرین استفاده کرد.
رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد اظهار داشت: در مراسم اعتکاف سال گذشته 2 هزار و 663 نفر در شهرستان بروجرد معتکف شدند و امسال پیش بینی می شود حدود 2 هزار نفر برای مراسم اعتکاف شرکت کنند چرا که ایام عید با اعتکاف همزمان شده است.
حجت الاسلام صادق جعفر پور اضافه کرد: سال گذشته از هر معتکف 300 هزار ریال برای تامین هزینه ها گرفته شده و مابقی هزینه از طرف خیرین و ادارات بود که امسال هم ضروری است تا ادارات برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم همکاری لازم را داشته باشند.
وی افزود: برای برگزاری مراسم اعتکاف سال گذشته 64 نفر عوامل همکاری لازم را داشتند و 95 درصد معتکفین از برگزاری مراسم اعتکاف رضایت داشتند که امسال هم تلاش می شود این مراسم به خوبی برگزار شود.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.