به گزارش ایرنا، آیت الله کاظم صدیقی روزچهارشنبه در دهمین همایش بین المللی سیره علوی در دانشگاه لرستان اظهار داشت: پس از پشتوانه اقتصادی مساله دفاع، موشک، پهباد و مساله ساختن انسان های جان برکف مانند حججی ها و همدانی ها است که در مرزهای اسراییل قدرت نمایی کرده و داعش را بین برده و برای کشور افتخارآفرینی می کنند.
وی با اشاره به دیدار رئیس جمهور سوریه با رهبر معظم انقلاب افزود: مدافعان نظام اسلامی با قدرت نمایی در مرزهای اسراییل برای کشور افتخارآفرینی می کنند و امروز شاهد آن هستیم که بشار اسد به عنوان یک قهرمان منطقه در آغوش مقام معظم رهبری قرار می گیرد.
امام جمعه موقت تهران بیان کرد: امیرالمومنین (ع) قانون زندگی، فرمول عدالت راه نجات، صراط حق، چشمه عشق به خدا و خلق است.
آیت الله صدیقی اضافه کرد: امروز زبان مدیریت جامعه بشر قرآن ناطق است.
وی ادامه داد: این جلسه از مقدس ترین جلسات است که برای دهمین بار زیر پرچم ولایت برگزار می شود.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اقتصاد از دیدگاه قرآن تامین نیازهای های ضروری زندگی بشر است، اظهار داشت: جهان سکولار دنیای شیطنت است زیرا که دین را از سیاست جدا می کند.
آیت الله صدیقی افزود: اقتصاد لیبرالی هدف ندارد و زندگی سکولار مقطعی است اما زندگی در اسلام هدف دارد.
وی اضافه کرد: اومانیسم، لیبرال و سکولار بشر را محدود می کنند، انسان موجودی نامیرا بوده و باید به زندگی جدید پس از مرگ فکر نیز کرد.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امیدواریم خداوند آل سعود را نابود کند، ادامه داد: به یاری خداوند اردوی بقیع با آهنگی که ما رونق دهیم برقرار شود.
آیت الله صدیقی ادامه داد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در کنار هم زیر پرچم ولایت قرار دارند که این مهم جای خوشحالی دارد.
وی با اشاره به اینکه یکی از هدف‌های اقتصادی انقلاب برای این است که کارها از حالت جزیره‌ای خارج شود، گفت: استعدادهای شگرفی در کشور داریم که باید شکوفا شوند شرکت‌های دانش‌بنیان از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و نوید آینده روشنی را برای ما می‌دهند.
امام جمعه موقت تهران گفت: مسائل فرهنگی در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و اینکه مسوولان استانی و محلی به این حوزه توجه کنند.
3210/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.