معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان: عمده شهرداری های لرستان ورشکسته هستند و باید به دنبال جذب سرمایه گذاری و ورود بخش خصوصی باشند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، احمد مرادپور در مراسم معارفه شهردار جدید دورود گفت: دورود پایتخت طبیعت ایران اسلامی است، پس باید کارهای که در این شهرستان صورت می گیرد، در شان و منزلت این جایگاه باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری دورود 5 ماه حقوق معوقه دارد، اظهار داشت: شهرداری دورود 650 نفر نیرو دارد که چارت این شهرداری460 نفر است و130 نفر پست دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه مخالف فروختن املاک شهرداری ها هستم، مگر تبدیل به احسن شود، گفت: این شهرداری ماهانه یک میلیارد و 900 میلیون تومان حقوق پرداخت می کند، این در حالی است که از ابتدا امسال تاکنون 21میلیارد تومان درآمد داشته که با این اعتبار بجز حقوق هیچ کاری دیگری امکانپذیر نیست.

مرادپور عنوان کرد: من موافق با اخراج هیچ نیروی نیستم، اما شهرداری ها باید به دنبال درآمد پایدار باشند.

وی از شهردار جدید دورود خواست کمیته های تحت عنوان کمیته سرمایه‌گذاری، نیروی انسانی و وصول مطالبات را هر چه سریع‌تر فعال کند.

وی خطاب به شوراهای شهرهای استان گفت: شوراها در انتخاب شهرداران دقت کنند،‌تا بعد از مدت کوتاهی به دنبال جابجایی شهرداران نباشند، زیرا امروز این امر به عنوان یک آفت تبدیل شده است.

مرادپور درباره مشکل فاضلاب شهر دورود گفت: جلسه بررسی این مشکل انجام گزفته و ابتدای سال آینده رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفته است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.