به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام پرویز صالحی روز پنجشنبه در نشست کمیسیون صیانت از حقوق شهروندی در سالن جلسات فرمانداری سلسله، هدف از خلقت بشر را خدمت به مردم دانست و افزود: امام علی(ع) خدمت به خلق را بسیار مورد تاکید قرار داده و توجه به این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی درباره اهمیت حقوق شهروندی و ضرورت اجرای آن در جامعه، اظهار داشت: اجرای این طرح غیر از خدمت به مردم و ادای درست حقوق شهروندان نبوده و اکنون زمان آن رسیده که این حقوق از شعار خارج و در بطن جامعه عملیاتی شود.
حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه قوانین ایران از دین مبین اسلام گرفته شده است، بیان کرد: در فرهنگ اسلام بر احقاق حقوق مردم سفارش شده لذا رعایت آن در تمام آحاد جامعه ضروری است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نیز در این نشست به توجه ویژه دولت به حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: دولت رعایت حقوق شهروندی را در اولویت کاری خود قرار داده است.
عابدین گراوند بیان کرد: همه مسئولان باید در خدمت مردم باشند و در راستای حل مشکلات آنها گام بردارند زیرا همواره ملت در تمامی صحنه های مختلف حضوری چشمگیر داشته و پشتوانه خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی با تاکید برلزوم آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با حقوق شهروندی خود، اظهارداشت: دستگاه هایی که عملکرد مناسبی در اجرایی کردن قوانین حقوق شهروندی داشته باشند مورد تقدیر و دستگاه های با عملکرد ضعیف نیز معرفی خواهند شد چرا که باید بین مدیران توانمند و با انضباط و مدیران بی نظم تفاوت قائل بود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سلسله از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا در جلسات حضور منظم داشته باشند.
7273/7265
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.