به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال بروجرد درمحل فرمانداری شهرستان افزود: تسهیلات اشتغال روستایی دولتی است و اعتبارات آن از سوی دولت تامین شده و بانک ها نباید شرایط سخت اعطای تسهیلات خود را اعمال کنند.
وی اظهار داشت: بانک های عامل باید برای پرداخت تسهیلات قوانین و مقرارت دولت را اعمال کنند و در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به بخشنامه های دولت توجه کنند.
فرماندار بروجرد بیان کرد: همه افراد می توانند از تسهیلات اشتغال روستایی استفاده و طرح های خود را در روستاها عملیاتی کنند.
رحیمی اضافه کرد: باید به دنبال سرمایه گذارانی باشیم که با گرفتن تسهیلات اشتغال روستایی رونق اقتصادی و اشتغال را در روستاها ایجاد کنند.
وی با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه گذاری در حوزه اشتغال روستایی وظیفه مسئولان است، ادامه داد: مسئولان مرتبط باید با جذب سرمایه گذار و مراجعه حضوری به روستاها در جذب تسهیلات کمک کنند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: شهرستان بروجرد با 363 طرح اشتغال روستایی در استان رتبه هفتم را دارد و با توجه به اینکه دومین شهرستان لرستان و اولین شهرصنعتی لرستان است این آمار رضایت بخش نیست.
عبدالعلی گیوه کی افزود: تاکنون به 144 طرح اشتغال روستایی 84 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است که رتبه دهم لرستان را در این حوزه داریم.
وی اظهارداشت: با توجه به پایان طرح اعطای تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان خرداد ماه 98 باید تلاش کنیم تا 600 میلیارد ریال تسهیلات سهمیه بروجرد جذب شود.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد بیان کرد: تاکنون 180 میلیارد ریال از تسهیلات اشتغال روستایی در بروجرد جذب شده است.
7273/7190
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.