مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۰ نفر از مددجویان تحت حمایت از تسهیلات خدمات سربازی معاف شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، جاسم محمدی فارسانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح معافیت سربازی با همکاری سازمان نظام‌ وظیفه یکی از خدمات ارزنده به مددجویان واجد شرایط تحت حمایت این نهاد است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۰ فرزند مددجوی تحت حمایت از تسهیلات خدمات سربازی معاف شدند.

وی به شرایط مشمولان طرح معافیت سربازی مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و افزود: خانوارهای تحت حمایت که به علت فوت سرپرست مرد، ازکارافتادگی سرپرست خانوار (دارای بیش از سه دختر مجرد) و یا مشکلاتی از قبیل طلاق والدین می‌توانند از تسهیلات معافیت سازمان نظام‌وظیفه استفاده کنند.

محمدی فارسانی بابیان اینکه این نهاد برای ارتقا و بهبود وضعیت اقتصادی خانوارها خدمات مختلفی ارائه می‌کند، یادآورشد: اعطا وام قرض‌الحسنه، کمک‌هزینه بلاعوض ازدواج به دختران، هدیه ازدواج به پسران، کمک‌ هزینه‌تحصیلی و خدمات مشاوره‌ای و آموزشی ازجمله خدمات این نهاد به فرزندان خانوار تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان تصریح کرد: فرزندان خانوارهای تحت حمایت پس از معافیت می‌توانند با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی و با استفاده از آموزش‌های لازم زمینه ورود خود را به بازار کار فراهم کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.