حجت الله یونسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال های 95 و 96 بیش از 140 میلیارد ریال تسهیلات دانشجویی در دانشگاه لرستان پرداخت شد.
وی افزود: در نیمسال نخست سال تحصیلی 97 نیز 871 نفرازتسهیلات دانشجویی به میزان سه میلیارد و 850 میلیون ریال استفاده کردند.
معاون دانشجویی دانشگاه لرستان بیان کرد: برای تامین مسکن دانشجویان متاهل و خوابگاه های استیجاری و دانشجویان مراکزاقماری تحت پوشش تسهیلات در نظر گرفته شده که در نیمسال اول 98- 97 به تعداد 492 نفر حدود هفت میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار پرداخت شده است.
یونسی اضافه کرد: در راستای پرداخت وام های ضروری و خرید لوازم کمک آموزشی به 100 درصد تقاضاها پاسخ داده شده و 658 نفر در این زمینه وام ضروری کمک آموزشی دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه امسال به 70 دانشجو تسهیلات ازدواج یک میلیارد و 400 میلیون ریال پرداخت شد، ادامه داد: در راستای تسهیلات زیارت عتبات عالیات نیز به دانشجویان متقاضی کمک می شود.
معاون دانشجویی دانشگاه لرستان یادآور شد: به دانشجویان مقطع دکتری که از طریق بانک توسعه تعاون متقاضی تسهیلات باشند هرسه ماه یکبار 11 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می شود که از ابتدای سال تحصیلی تاکنون پنج میلیارد و 250 میلیون ریال تهسیلات در این حوزه پرداخت شد.
یونسی گفت: دانشگاه لرستان نیز از طریق صندوق رفاه بیش از هشت میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان دکتری پرداخت کرده است.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.