به گزارش ایرنا، سردار علی مویدی روز سه شنبه در جمع مردم روستای صاحب الزمان (عج) خرم آباد افزود: مردم لرستان در حماسه 22 بهمن جایگاه همیشگی خود را در دفاع از انقلاب به نمایش گذاشتند.
وی با اشاره به جانفشانی و نقش تاثیرگذار شهدا در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: شهدا و خانواده های معظم ایشان در دفاع از میهن و ارزش های انقلاب اسلامی هیچگونه چشم داشتی نداشتند.
سردار مویدی با بیان اینکه مردم روستای صاحب الزمان (عج) سهم و نقشی در کشور دارند که به سال های قبل از انقلاب برمی گردد، اظهار داشت: این روستا خواستگاه علمای مبارز است، بیشترین شهید را نسبت به جمعیت در سطح استان تقدیم کرده است.
وی بیان کرد: بسیاری از فرزندان این روستا در خاکریزهای اول هشت سال دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند؛خون سرداران این منطقه از شهدای مدافع حرم، کوه های سر به فلک کشیده کردستان تا شلمچه به پای انقلاب ریخته شده است.
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: مردم این روستا همچنان از نظام و ولایت دفاع می کنند، هیچگاه هزینه ای برای نظام نداشته اند بلکه از جان خود برای نظام سرمایه گذاری کرده اند.
وی افزود: امروز اگر فرزندان این روستاها انتظار حداقل خدمات روستایی را دارند، به حق است، بحث معشیت،رفاه و زیرساخت ها از الزامات زندگی است.
7274
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.