به گزارش خبرنگارایرنا ، علیرضا ملکشاهی روز سه شنبه در جلسه کمیسیون امور بانوان شهرستان پلدخترگفت:زنان در تمام برنامه ها و رویکردهای اجتماعی و فرهنگی نقش تاثیر گذار ،مهم و بی بدیلی در جامعه ایفا می کنند.
وی به ولادت حضرت زهرا (س) هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر اشاره کرد و افزود: زنان با حضور خود درحوزه های مختلف در کنار مردان به عنوان بازوان مکمل و توانمند آنان درتمام موفقیت های گروهی و اجتماعی تاثیرگذار هستند.
معاون فرماندار پلدخترگفت: مادر در دین اسلام جایگاه والایی دارد که در خانواده به عنوان نهادی مقدس نقش مهمی در تربیت فرزندان بر عهده دارند و این نهاد مناسب ترین جایگاه تامین نیازهای انسان و محل تربیت نسل ها و آرامش روحی و روانی است.
وی افزود: زنان در جامعه اسلامی ما علاوه بر نقش اجتماعی از سیره و روش زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) الگو می گیرند و بسیاری از آنان با رعایت موازین و اصول و ارزش های دین همزمان با ایفای نقش درخانواده در اجتماع نیز مسئولیت های خود را به نحوه احسن انجام می دهند.
ملکشاهی به برنامه زمان بندی گرامیداشت هفته زن در شهرستان پلدختر اشاره و خاطرنشان کرد: مراسم ها و برنامه های این هفته باشکوهتر و برجسته تر از سال های گذشته انجام شود و کلیه دستگاه های شهرستان برای بهتر برگزار کردن این برنامه ها ، همکاری لازم را داشته باشند.
معاون فرماندار پلدختر ، غبارروبی گلزار شهدا و شهدای گمنام ، همایش روز زن ، تجلیل از زنان نخبه و موفق از برنامه های ستاد گرامیداشت هفته زن در شهرستان می باشد.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.