حجت الله یونسی روزسه شنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا بیان کرد: دراین رستوران، تهیه غذا برای هر وعده غذایی، تا سقف پنجاه هزار ریال به صورت رایگان خواهد بود، مشروط بر آنکه در آن وعده دانشجو ازسلف سرویس اصلی دانشگاه استفاده نکنند.
وی اظهارداشت: این مجتمع یک رستوران مکمل برای سلف سرویس اصلی است که با مشارکت دانشجویان به روش تعاونی اداره می شود.
معاون دانشجویی دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه روزانه بیش از 6 هزار پرس غذا طبخ و توزیع می شود، اظهارداشت: نظارت دایمی و همیشگی بر روند تهیه اجناس، طبخ و توزیع سه وعده غذایی برای دانشجویان دراین واحد دانشگاهی منطبق برسرفصل های صندوق های رفاه دانشجویی و نحوه طبخ و توزیع دراستانداردهای ابلاغی بهداشتی انجام می شود.
یونسی بیان کرد: تعداد 6 سالن غذا خوری دراین دانشگاه فعال وجود دارد و مراکز اقماری پلدختر، کوهدشت، نورآباد و الشتر نیز دارای سالن های غذاخوری مجزا برای بانوان و آقایان هستند.
وی اضافه کرد: نحوه چیدمان غذا با مقدار مصرف کالری مورد نیاز دانشجویان منطبق است و برای این مهم از کارگروه های غذایی دراستان برای بهره وری بهتر وبیشتراستفاده می شود.
وی ادامه داد: در راستای تبدیل تجهیزات آشپرخانه و سلف سرویس دانشگاه از بهترین شرکت های تولید کننده کشور امکانات مورد نیاز خریداری شده است.
معاون دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: برنامه های اداره تغذیه توسط صندوق رفاه دانشجویان کشور و سامانه جامع تغذیه کشورآماردانشجویان را رصد می کند ضمن اینکه کارگروه های تغذیه صندوق رفاه فعالیت های آنالیزی را انجام می دهند و رتبه بندی ادارات تغذیه انجام می شود.
یونسی اظهارداشت: دانشگاه لرستان در سامانه اداره تغذیه دانشگاه های منطقه رتبه خوبی کسب کرده و اکنون هدف صندوق رفاه رفتن به سمت رستوران های آزاد می باشد.
6060/7274
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.