به گزارش خبرنگارایرنا، شریف خسروی روز دوشنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان با تاکید بر اینکه تامین بهداشت و سلامت شهروندان اولویت اصلی است، اظهارداشت: موارد بهداشتی محسوس نیازمند تدبیر مناسب تری هستند.
وی افزود: نظارت جدی تری باید درجمع آوری و بی خطرسازی پسماندهای عفونی مطب ها و کلینیک های سطح شهر از سوی دستگاه های متولی صورت گیرد.
فرماندار سلسله بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان باید با مطب ها و کلینیک هایی که تجهیزات بی خطرسازی ندارند، برخورد قاطع کند و در صورت تکرار تخلف از فعالیت آنها جلوگیری شود.
خسروی اضافه کرد: شهرداری باید در جمع آوری پسماندهای قصابی ها، آموزش های لازم را به قصابان ارائه دهد و در صورتی که هم همکاری لازم را در این راستا انجام ندهند واحد صنفی آنها پلمپ شود.
وی ادامه داد: یکی از راهکارهای کاهش هزینه ها در مدیریت پسماند، تفکیک زباله از مبدا است که در این راستا باید فرهنگ سازی های لازم انجام شود.
فرماندار سلسله گفت: باید محلی برای تجمیع نخاله های ساختمانی در منطقه خرگوشناب در نظر گرفته شود و نیروی انتظامی شهرستان خودروهایی را که در حاشیه شهر اقدام به خالی کردن نخاله های ساختمانی می نمایند را جریمه کند.
7265/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.