به گزارش ایرنا، سردارمحمد نظری عظیمی روز یکشنبه درآیین تشییع پیکرشهید حادثه تروریستی زاهدان در بروجرد افزود: ملت قهرمان ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب و ورود به این عرصه و حضور در این مصاف قهرمانانه با الگوگیری از سرور شهیدان در صراط مستقیم حرکت و هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و با فداکاری پوزه دشمن را به خاک ذلت کشاندند
وی اظهارداشت: شهدای ما اسناد افتخارعزت، ایثار، فداکاری و مظلومیت ملت قهرمان ایران هستند.
فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ملت غیور و بزرگ ایران همواره در رستای تحقق حق خواهی و حرکت در صراط مستقیم و دفاع از مظلوم حرکت کرده است.
سردار نظری عظیمی اضافه کرد: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون به دلیل کوتاه شدن دستشان از منابع نامشروعی که از کشور ما به تاراج می برند توطئه هایی در عرصه های مختلف علیه این ملت راه اندازی کردند.
وی ادامه داد: اکنون عکس والعمل ملت بیدار ایران اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان در تاریخ به ثبت رسیده و امروز در مرزهای ما با همه تلاشی که کرده اند رزمندگان شیعه و سنی با اقتدار در کنار هم ایستاده و پوزه دشمن را به خاک ذلت می کشانند.
فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز ملت قهرمان ما با بصیرت، وحدت، انسجام و الگو گیری از امام خمینی(ره) و شهدا یکپارچه کنار هم ایستاده اند.
سردار نظری عظیمی گفت: دشمنان در این چهل سال جنایت های بسیاری علیه ملت ایران مرتکب شده اند، دفاع مقدس و جنگ را علیه ملت تحمیل و دراخرین اقدامات جنایتکارانه جنایات وهابی و تکفیری را راه اندازی کردند.
وی اظهارداشت: دشمنان تروریست تکفیری را به جان جهان و مسلمانان انداختند وهیچ نتیجه ای نیز از این توطئه نگرفتند.
فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران درعرصه های مختلف در سوریه و عراق حضور پیدا کردند و توطئه های دشمنان را به شکست محکوم کردند و دشمنان جنایتکار دروغگو با شعار توسعه آزادی و حقوق بشر و دموکراسی ازملت ما عصبانی بوده و امروز این همه جنایت در دنیا مرتکب می شوید.
سردار نظری عظیمی تاکید کرد: امروزدرحالی که ملت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفت، تروریست های خبیث و دست نشانده را وادار به انتقام گیری کردند، اما دشمنان بدانند ملت ایران بیدارند و با تمام وجود در برابر توطئه ها ایستادگی خواهند کرد.
وی اظهارداشت: ملت ایران در مقابل جنگ ناجوانمردانه اقتصادی و روانی و تبلیغات گسترده دشمن به شهدا اقتدا خواهد کرد و درمقابل همه دشمنان خواهند ایستاد.
6052/7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.