به گزارش ایرنا، مقداد صارمی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نمازجمعه اشترینان با بیان اینکه آرامش سیاسی، روانی و احساس امنیت در جامعه ثمره خون شهدا است، اظهارداشت: این امنیت محقق نخواهد شد مگر اینکه کینه ها، نگاه های سیاسی، قومی و قبیله ای کنار گذاشته و با رعایت سلسه مراتب و انضباط سیاسی، مالی و در جهت رضایت مندی مردم تلاش و کوشش شود.
وی افزود: توطئه های دشمنان تمام شدنی نیست و هر روز جوانان ایران عزیز با هر لباس و نگرشی در سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت کشور به شهادت می رسند تا ملت با ارامش در ایران اسلامی زندگی کنند.
بخشدار اشترینان با اشاره به اینکه معیارسنجش مدیران رضایت مندی مردم خواهد بود، بیان کرد: مدیران کم کار در سال 98 جایی در بخش اشترینان ندارند.
صارمی اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید فاصله طبقاتی بین مردم و مسئولان را کاهش دهند و با تمام توان خود درجهت ایجاد رضایت مندی سیاسی، اجتماعی و امنیتی تلاش کنند.
وی تاکید کرد: درسال گذشته اعتبارات بخش اشترینان نا چیز بوده براین اساس این مهم باید سال آینده در جهت منافع مردم جبران شود.
بخشداراشترینان ادامه داد: شهرستان بروجرد یک هزار و 500شهید تقدیم انقلاب نمود و امروز نیز شهیدان بسیاری در دفاع از حریم امنیت کشوربه شهادت می رسند.
صارمی از مردم ولایتمدار شهر و روستای بخش اشترینان به خاطر حضور پررنگ در جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و راهپیمایی 22بهمن تشکر وقدردانی کرد.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.