به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز پنجشنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان در سالن جلسات فرمانداری، اظهار داشت: مردم نیز باید با ابزرسین همکاری و همراهی لازم را داشته و از متخلفان دفاع نکنند.
وی با اشاره به نصب بنر تعطیلی اماکن متخلف، افزود: اگر بنری توسط فرد متخلف به پایین کشیده می شود، نیروی انتظامی به عنوان ضابط باید در چارچوب قانون با متخلف برخورد کند.
فرماندار سلسله با تاکید بر حضور گشت های روزانه در ساعات پیک حضور مردم در بازار، خاطرنشان کرد: پیگیری خدمات باید مستمر باشد، بازار فقط بازار فروش کالا نیست بلکه بازار خدمات دولتی و غیردولتی هم هست.
وی با اشاره به وجود اعتراضات عمومی نسبت به داروخانه بیمارستان و ایجاد شعبه دوم آن در مرکز متخصصین الماس شهر، افزود: یک مسئول فنی نمی تواند همزمان در دو داروخانه حضور داشته باشد و متاسفانه شبکه بهداشت نیز تاکنون برخوردی در این خصوص انجام نداده است.
خسروی با تاکید بر پیگیری سهمیه گوشت منجمد شهرستان، عنوان کرد: تعاون روستایی باید سهمیه اقلام موردنیاز شب عید مردم را به موقع پیگیری کند و در صورت تقاضا، توزیع را افزایش دهد و در بحث مکان های فروش نیز اطلاع رسانی های لازم را صورت دهد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز در این جلسه، اظهار داشت: طی سه ماه گذشته یکهزار و 393 مورد بازرسی در سطح شهرستان انجام شده که در این راستا 71 پرونده تخلف تشکیل شده است.
یوسف مرادی با اشاره به انجام 32 مورد گشت مشترک، عنوان کرد: طی این سه ماه 380 مورد گزارش مردمی نیز داشته ایم که رسیدگی شده است.
وی با اشاره به تامین میوه شب عید شهروندان شهرستان، خاطرنشان کرد: امسال بر اساس نیازسنجی های انجام شده، توزیع 20 تن سیب و 40 تن پرتقال در بازار شهرستان در دستور کار قرار دارد.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.