به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سلسله در آیین بهره برداری از طرح آسفالت معابر روستای اصلانشاه به نمایندگی از 10 روستای شهرستان گفت: برای آسفالت این روستاها در مجموع 21 میلیارد ریال با همکاری دهیاری ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هزینه مصرف شده است.
مجید نادری افزود: برای طرح آسفالت معابر روستای اصلانشاه با 6 هزار و 500 مترمربع زیرسازی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.
وی بیان کرد: اکنون تمامی روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت شهرستان سلسله از طرح هادی برخوردار هستند.

*** خانه بهداشت روستای اصلانشاه بهره برداری شد
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در آیین بهره برداری از این طرح ها اظهارداشت: این طرح به نمایندگی از سه خانه بهداشت شهرستان بهره برداری می شود که در مجموع برای احداث آنها بیش از 6 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
جواد عموزاده با اشاره به مرکز بهداشتی شهید مبشر شهرستان اضافه کرد: برای اجرای این طرح نیز هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه صرف شده و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: از بهمن ماه سال گذشته تا کنون مجموع اعتبارات شبکه بهداشت و درمان شهرستان37 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.
در هفتمین روز از دهه مبارک فجر جشن انقلاب در روستای اصلانشاه شهرستان سلسله با حضور ساکنان این روستا و مسئولان شهرستان برگزار شد.
7265/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.