احمد مرادپور روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روستای سیل زده چاله هلوش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بیشترین مشکل روستای سیل زده چاله هلوش پلدختر جمع شدن آب وسط روستا و آسیب رسیدن به منازل مسکونی است که این مهم باید با اقدام کارشناسی برطرف شود.
وی با بیان این که باید تهدید را به فرصت تبدیل کرد، افزود: اگر مقداری روی جمع شدن این در این روستا مطالعه شود می توان با یک برنامه ریزی نماد گردشگری در آن ایجاد کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه روستای سیل زده چاله هلوش پلدختر درمحدوده فعالیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واقع شده است، بیان کرد: مقررشد این نهاد در استان طرحی را برای جلوگیری از خطرات سیلاب در این منطقه ارائه دهد.
مرادپوراضافه کرد: با توجه به اینکه در اطراف چاله هلوش واحدهای مسکونی ایجاد شده باید ابتدا از آسیب رساندن به ساختمان های مسکونی جلوگیری سپس اقدامات لازم برای ساماندهی منطقه را انجام داد.
وی ادامه داد: ساماندهی و بهسازی این منطقه را برای جلوگیری از خطرات سیلاب باید در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار بگیرد.
به گزارش ایرنا، رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به همراه چند تن از معاونان این سازمان برای بازدید ازمناطق سیل زده به لرستان و شهرستان پلدخترسفر کرده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان، سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم شهرستان و فرماندار پلدختر رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را همراهی کردند.
7272/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.