سید حسین ریاضتی روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا با اشاره به اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب واحدهای مسکونی روستایی فاقد سند مالکیت بودند، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی 482 واحد مسکونی دراین شهرستان برای نیازمندان ساخته اکنون نیز54 واحد درحال احداث است.
وی اظهارداشت: دراین مدت 95 پلاک زمین بنیاد مسکن واگذار شده و واحدهای مسکونی آسیب دیده در بمباران سال های 64 تا 68 در20 منطقه بروجرد بازسازی شده اند.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد بیان کرد: احداث هشت باب مدرسه و مرکز تربیت معلم در سال های بعد از پیروزی انقلاب از دیگر اقدام شده این نهاد است.
ریاضتی اضافه کرد: نقشه طرح هادی در143 روستای این شهرستان تهیه و تصویب شده که 33روستا بخش اشترینان و 110روستا بخش مرکزی را شامل می شود.
وی ادامه داد: در سال 85 تسهیلات احداث مسکن روستایی درقالب ستاد حوادث غیرمترقبه نظیر زلزله به ساخت 18هزار و 500 واحد مسکونی اختصاص یافت.
رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی گفت: با این اقدام 80 درصد واحدهای روستایی بروجرد دهیاری و مقاوم سازی شده که از نرخ کشوری 40درصد بالاتر است.
ریاضتی افزود: طرح هادی بین فاز یک تا سه در76 روستای پرجمعیت این شهرستان اجرا شد.
وی احداث شهربانی، ورزشگاه کارگران، احداث فاز یک دانشگاه آزاد اسلامی و ساختمان راهنمایی و رانندگی انجام و بازسازی بازار سلاخان، آهنگران و کارخانه آرد بعد از بمباران صورت گرفته و ساختمان صنایع دستی و2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بازسازی سقف شبستان نوساز مسجد امام خمینی(ره) و پرداخت 2هزارو 500فقره وام قرض الحسنه ساخت مسکن به روستائیان از دیگر اقدامات انجام شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.