به گزارش ایرنا، احمد مرادپور سه شنبه عصر در آیین تودیع و معارفه شهردارقدیم و جدید بروجرد اظهارداشت: در 10 ماه گذشته شهرداری بروجرد 476 میلیارد ریال داشته که از این میزان 123 میلیارد ریال ان ارزش افزوده، 150 میلیارد ریال نیز از طریق فروش املاک، 50 میلیارد ریال نیز از طریق کمیسیون ماده 100 کسب کرده است.
وی افزود: اضافه کردن و تبدیل به احسن نمودن املاک و اموال شهرداری کار شایسته ای است ولی حراج آنها برای پرداخت حقوق پرسنل این دستگاه پذیرفته نیست.
معاون استاندار لرستان بیان کرد: شهرداری بروجرد 900 میلیارد ریال به تامین اجتماعی، 300 میلیارد ریال به اداره دارایی، 150 میلیارد ریال به اشخاص حقیقی و حقوقی، 80 میلیارد ریال اقساط معوق وام و هشت ماه حقوق معوقه پرسنل بدهی دارد که برای پرداخت آن باید برنامه ریزی شود.
مراد پور اضافه کرد: براساس چارت سازمان شهرداری بروجرد باید 670 نفرنیرو داشته باشد ولی اکنون یک هزار و 213 نفر از این دستگاه حقوق دریافت می کنند.
وی با انتقاد از اینکه عوارض شهرداری در همه مناطق بروجرد یکسان است، ادامه داد: اگر در بروجرد شهردار جدید موفق نشد مشخص می شود که اعضای شورای اسلامی شهر مانع پیشرفت کارها شده اند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: کارنامه فعالیت اعضای شورای شهربروجرد تا کنون راضی کننده نیست زیرا هر ماه که شهردای حقوق پرسنل را پرداخت کرده از محل فروش املاک بوده است.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه در سال های گذشته اقدامات خوب و مطلوبی در راستای عمران شهری بروجرد صورت گرفته است، اظهارداشت: سرعت توسعه و پیشرفت مبلمان شهری بروجرد با توجه به ظرفیت ها بیشتر شود.
عبدالرحیم رحیمی افزود: بیش از نیمی از صنایع استان در بروجرد است اما باید این عدد و رقم نشان داده شود و برای پیشبرد اهداف و توسعه شهر از این پتانسل استفاده کرد.
وی بیان کرد: شهرداری باید درآمد پایدارایجاد و شوراها هم شهردار جدید را همراهی کنند تا مشکلات برطرف شود.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.