به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی عصر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه شهردار قدیم و جدید بروجرد در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان اظهارداشت: خدمت رسانی مردم توفیق و کار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود.
وی افزود: امروز که دشمنان تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام به کار گرفته اند، ضروری است تا بیشتر از همیشه به مردم خدمت کنیم تا اعتماد مردم جلب شود.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: همه باید همکاری کنند تا کارها رو به جلو حرکت کند و مشکلات برطرف شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: اعضای شورای شهر باید به این اختلافات پایان دهند و هر کسی بخواهد منافع و جناح را پیش بکشد خیانت کرده است.
وی ادامه داد: مدیران دستگاه هایی که به شهرداری بدهکار هستند باید بدهی خود را پرداخت کنند تا مشکلات مالی این دستگاه خدمات رسان برطرف شود.
امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه شهرداری 2 برابر ظرفیت نیرو دارد، گفت: از این پس مردم عمل شهردار را می بینند و به شهردار توصیه می شود مسایل جناحی را کنار گذاشته و فقط براساس قانون به فعالیت خود ادامه دهد.
رئیس شورای شهر بروجرد با بیان اینکه شهرداری بیش از یک هزار و 700میلیارد ریال بدهی دارد، افزود: در سال های گذشته چند شهردار در بروجرد منتصب شده که سابقه اجرایی را نداشتند.
موسی نیکوکار اظهارداشت: از شهردار جدید بروجرد تقاضا می شود تا سیاست اقتصاد مقاومتی، افزایش درآمد، کاهش هزینه و همچنین ساماندهی نیروها را در دستور کار قرار دهد.
وی اضافه کرد: در طول 17 ماهی که از روی کار آمدن شورای شهر پنجم می گذرد هرماه حقوق کارگران پرداخت شده همچنین در این مدت 250 نفر بازنشسته شدند و 50 میلیارد ریال سنوات و ماهانه نیز 600 میلیون اقساط وام پرداخت شده است.
شهردار جدید بروجرد گفت: در شهر بروجرد مشکلاتی وجود دارد اما با توجه به پتانسیل ها می توان در جهت رفع مشکلات اقدام کرد.
رحیم جافری افزود: تلاش می کنم تا در بروجرد از تجربه های شخصی خود استفاده کنم اما نیاز است که شورا و شهروندان در پیشبرد برنامه ها شهرداری را یاری کنند.
وی تاکید کرد: قانون مندی باید در راس همه امور شهرداری بروجرد قرار بگیرد.
شهردار جدید بروجرد بیان کرد: املاک شهرداری برای پرداخت حقوق نیست بلکه برای معوض طرح های میدانی است.
جافری با اشاره به اینکه جایگاه قانونی و انضباط مالی باید در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: برای خدمت به مردم و اصلاح ساختار مالی و اداری مسائل سیاسی، حزبی و گروهی باید کنار گذاشته شود.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.