به گزارش ایرنا، بخشدار مرکزی سلسله روز سه شنبه درآیین بهره برداری از این طرح ها با اشاره به روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خدمات عمرانی که در 40 سال گذشته در بخش های مختلف به خصوص مناطق روستایی انجام شده، غیر قابل مقایسه با تاریخ قبل از آن است.
الیاس جلویاری افزود: به حقیقت جمهوری اسلامی با دوران رژیم پهلوی قابل مقایسه نیست و اقدامات بزرگ بیشماری در این مدت برای مردم انجام شده است.
وی با بیان اینکه تمام مناطق روستایی تحت پوشش شبکه بهداشت و خدمات درمانی هستند، بیان کرد: امروز روستای دارای سکنه فاقد برق در سطح این شهرستان پیدا نمی شود و بیشتر روستاهای از نعمت راه آسفالته برخوردارند.
بخشدار مرکزی سلسله با اشاره به اینکه هم اکنون اکثر روستاها از امکان ارتباطات تلفن ثابت، همراه و اینترنت بهره می برند، اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید اقدامات شایسته ای از جمله بهبود عبور و مرور، آسفالت معابر، جدول گذاری، جمع آوری آب های سطحی، خدمات مختلف اجتماعی که هزینه برنیز بودند اجرا شده است.
جلویاری ادامه داد: امروز در حالی به 40 سالگی انقلاب نزدیک می شویم که تلاش دشمن این است که این شادکامی ها را به کام ملت ایران تلخ کند.
وی یادآور شد: در دهه فجر باید با تزریق روحیه نشاط و امید بتوانیم دستاوردهای نظام اسلامی را به اطلاع مردم برسانیم.
به گزارش ایرنا، طرح نگارخانه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سلسه امروز با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه بهره برداری و همچنین آزمایشگاه شخصی پاتوبیولوژی خورشید با بیش از10 میلیارد ریال اعتبار توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در 2 بخش غربالگری و پاتولوژی افتتاح شد.
7273/7265
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.