به گزارش ایرنا امیرحسین یوسفوند روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات جمعیت هلال احمر لرستان اظهار داشت: در سیلاب اخیر در شهرهای استان به یکهزارو 800نفر در قالب401 خانوار امدادرسانی شد.
وی گفت: همچنین 279 نفر اسکان داده شدند و 58 تیم امداد در امر امدادرسانی در آماده باش کامل بودند.
وی ادامه داد: شرکت در عملیات ها‌ و امدادرسانی از جمله وظایف اصلی جمعیت هلال بوده که در این راستا در حوادث مختلف صورت گرفته است همچنین طرح دادرس در 250 مدرسه استان برگزار شد.
یوسفوند بیان کرد: اکنون 18 پایگاه ثابت، هفت موقت و 2کوهستانی در لرستان وجود دارد که در حوادث مختلف کمک رسانی می کند.
وی همچنین به یکهزارو 147 وقوع حادثه از ابتدای امسال تاکنون اشاره کرد و گفت:امسال به 15هزارو 301 حادثه دیده در لرستان امدادرسانی شد همچنین یکهزارو 665 نفر اسکان داده شدند.
جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان ادامه داد: یکهزارو 497 تیم عملیاتی این جمعیت در حوادث مختلف امدادرسانی کرده همچنین 179 مورد رهاسازی انجام شده است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان نیز در ادامه گفت: مردمی بودن انقلاب یکی از ارکان مهم پیروزی انقلاب می باشد.
حجت الاسلام بهزاد پیروزفر ادامه داد: باید برای رفع کاهش آسیب های مردم تلاش کنیم چراکه مردم بخاطر دین 40سال ایستادگی کرده و نزد خداوند جایگاه والایی دارند.
وی با بیان اینکه خدمات نظام باید بازگو شود افزود: دشمن می خواهد روحیه یاس و ناامیدی را در بین مردم ایجاد کند همچنین دستاوردهای نظام را نادیده گرفته و می خواهد موفقیت های انقلاب را به حاشیه ببرد.
/6060/3210
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.