به گزارش خبرنگار ایرنا، در دومین روز از دهه مبارک فجر مخزن 300 تنی ذخیره قیر شهر الشتر با حضور فرماندار سلسله، معاونین فرماندار، شهردار الشتر و اعضای شورای شهر به بهره برداری رسید.
به گفته شهردار الشتر برای ساخت این مخزن سه میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و ظرفیت آن تا 500 تن قابل افزایش است.
امروز همچنین یک واحد مسکن مددجویان بهزیستی به نمایندگی از 60 واحد مددجویی با صرف پنج میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و یک واحد مسکن مددجویان کمیته امداد نیز به نمایندگی از 28 واحد مددجویی شهری و روستایی با صرف 9 میلیارد و 750 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض در شهرستان سلسله به بهره برداری رسیدند.
از دیگر برنامه های برگزار شده در شهرستان سلسله جشن انقلاب بود که به همت کمیته روستایی عشایری در روستای گریران و با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
امام جمعه موقت الشتر در این جشن انقلاب اسلامی ایران را در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی آن، یکی از کشورهای دارای رشد و پیشرفت بسیار دانست که به رغم توطئه ها و تحریم های ظالمانه دشمنان در سالهای اخیر توانسته است به موفقیت های بسیار دست یابد.
حجت الاسلام صالحی گفت: انقلاب اسلامی ایران طی این چهل سال با وجود نقشه های دشمنان برای براندازی این حکومت الهی توانسته است حرکتی رو به جلو و در مسیر رشد و سازندگی داشته باشد.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.