به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در مراسم نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد مهر خرم آباد بیان کرد:سه خصوصیت بنیانگذار انقلاب باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.
وی با بیان اینکه امام (ره) دارای ارتباطی قوی با خدا، اخلاص و تواضع در مقابل مردم بود ادامه داد: امام (ره) در برابر مردم خودش را خدمتگذار می دانست و در برابر مردم متواضع بود
به گفته وی امام (ره) رابطه خوبی با مردم داشت، مردم را دوست می داشتند و مردم هم امام (ره) را دوست می داشتند.
امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: امام (ره) نسبت به دشمنان قاطع بود، سازش نمی کرد، می گفت آمریکا شیطان بزرگ است و او را زیر پا می گذاریم.
وی تاکید کرد: دستیابی به پیشرفت های علمی رشید علمی 11 برابری کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
امام جمعه خرم آباد افزود: اکنون مقالات علمی، خلاقیت های علمی و نوآوری های علمی در کشور بسیار فراوان است، هیچ کشوری در دنیا سرعت پیشرفت علمی اش مانند ایران اسلامی نیست.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تاکید و توجه مقام معظم رهبری به جوانان است، در آخرین صحبتی که رهبری داشتند فرمودند ما جوانان مومن انقلابی پای کار می خواهیم؛ شما جوانان می توانید با پیشرفت علمی ایران را آباد کنید.
آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه دومین دستاورد مهم انقلاب، استقلال سیاسی است، ادامه داد: ایران روی پای خود ایستاده و سرنوشت خود را خودش به دست گرفته است.
/6060/7274
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.