به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز جمعه در آیین گازرسانی به دهستان کاکاشرف خرم آباد اظهار داشت: انقلاب ما به نام نور و روشنایی بوده و یکی از مظاهرش همین نعمت گاز است.
وی افزود: گازرسانی یک زیرساخت برای فعالیت های اقتصادی هم می باشد که این مساله به خود مردم بر می گردد.
استاندار لرستان افزود: مردم منطقه باید از خدمات دولت در بخش گردشگری و ایجاد مشاغل گوناگون استفاده کنند.
هادمی با بیان اینکه طرح های نیمه تمام زیادی در لرستان وجوددارد ادامه داد: 25هزار میلیارد ریال اعتبار برای اتمام سدهای استان نیاز است و نمیتوانیم قول جدید بدهیم اما در حد توان از هیچ کمکی به روستاها دریغ نخواهیم کرد.
استاندار لرستان بیان کرد: در بحث روستای بدون بیکار که این منطقه به آن مشهور است مسئولان موظف هستند که به قول خود در زمینه تسهیل شرایط عمل کنند.
خادمی افزود همچنین در بحث مشکلات بین مردم منطقه و منابع طبیعی در دولت تدبیر کمیسیونی تشکیل شده بنام کمیسیون رفع اختلاف و اگر در آن رای صادر شود که زمین ها مال مردم است سند منابع طبیعی باطل می شود.
وی همچنین ادامه داد: تا قبل از این رای هیچکس نباید به دادگاه فراخوانده شود مگر اینگه ادعایی مثل زمین های جنگلی مطرح باشد.
وی با اشاره به اینکه پوشش تلویزیونی منطقه باید مشکلاتش برطرف شود گفت: در جاده سراب یاس باید بخشی از زمین های ارتش را بگیریم و به این جاده اضافه کنیم که این کار در حال انجام و مراحل اداری است.
3210/6060/7264
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.