به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید سجاد موسوی روز جمعه در دیدار با اعضای شورای اداری شهرستان در اولین روز از برنامه های دهه مبارک فجر در دفتر امام جمعه، با اشاره به چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم شاهنشاهی، اظهار داشت: حکومت پهلوی، حکومت ارباب و رعیت بود و در این شیوه حکومت، از مردم استفاده ابزاری می شد.
وی با بیان اینکه پایه های حکومت طاغوت توسط عالمی آگاه و مجتهدی فرزانه فروریخت، عنوان کرد: امروز به برکت خونهای به ناحق ریخته شده جوانان این مرز و بوم، این انقلاب به متعلق به مردم است و مردمی نیز خواهد خواهد ماند.
حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: امروز استکبار برای از بین بردن انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده اما تاکنون نتوانسته است به هدف خود دست یابد چون مردم و مسئولین زیر پرچم ولایت با هم متحد هستند.
وی با تاکید بر اینکه دشمن می خواهند مردم را نسبت به این انقلاب و آرمان های والای آن بدبین کند و در این راه از هرنوع اختلاف و دشمنی که بتواند مردم را ناامید کند استفاده می کند، خاطرنشان کرد: برخی ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند.
وی با بیان اینکه خونهای زیادی پای درخت تنومند انقلاب ریخته شده که اجازه نخواهیم داد هدر بروند، افزود: ما باید خود را خدمتگزار مردم بدانیم و در دفاع از آرمانهای والای آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم، این انقلاب متعلق ه مردم است و باید رضایت مردم را جلب کنیم.
به گزارش ایرنا، در اولین روز از دهه مبارک فجر، با حضور مسئولین دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی گلزار شهدا و مراسم رژه موتوری در شهرستان سلسله برگزار شد.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.