به گزارش ایرنا، مجید کیان پورعصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان که در بخش سیلاخور شهرستان دورود برگزارشد، اظهارداشت: علاوه بر مشکلات شبکه سه و چهار سد مروک وزارت نیرو تعهداتی مانند احداث مسجد، مدرسه، خانه بهداشت و راه آسفالت را متقبل شده اما تا کنون اقدام خاصی در این راستا صورت نگرفته است.
وی افزود: سد مروک در اواخر سال 93 افتتاح رسمی شد درحالی که سرریز سد کامل نشده بود اکنون هم در حال بررسی است که اگر تصمیم گیری نشود 140 میلبارد ریال اعتبار آن از بین می رود.
نماینده مردم شهرستان های دورود و ازنا درمجلس شورای اسلامی با اشاره به شهرک صنعتی شماره 2 شهرستان دورود بیان کرد: احداث این شهرک تنها بر روی کاغذ انجام شده و هنوز اراضی آن به کسی واگذار نشده است لذا پیشنهاد می شود این شهرک به صنایع غذایی و بهداشتی اختصاص داده و به واحدهای آلاینده واگذار نشود.
کیان پور با بیان اینکه مطالعات سه سد در منطقه انجام شد، اضافه کرد: احداث سد های عزیز آباد، جهان آباد و افرابنده نیاز به حمایت بیشتر دولت دارد.
وی اضافه کرد: اگر یک مصوبه نیز در خصوص باند فرود کشاورزی حوزه پدافند غیرعامل انجام شود در واقع یک ظرفیت بسیار مهم شرق استان فعال شده است.
نماینده مرددم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سال 69 بخش چالانچولان دایر شد اما تنها 30 درصد ادارات در این منطقه مستقر شده اند و این مسئله مردم منطقه را با مشکلات فراوانی روبرو کرده است.
کیان پور خواهان ساماندهی هر چه سریعتر سه راهی دورود - خرم آباد - بروجرد شد و گفت: مطالعات این طرح برای اصلاح این سه راهی انجام شده که تنها نیاز مند اجرا است.
وی افزود: کارشناسان حوزه معادن استان همکاری لازم را انجام نمی دهند لذا از مدیران مربوطه تقاضا می شود در خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورودی چالانچولان یکی از نقاط پرخطر است، بیان کرد: در صورت ساماندهی این نقطه می توان بخشی از تلفات جاده را کاهش داد.
7264/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.