به گزارش ایرنا علی یاور عزیزپور روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک لرستان اظهار داشت: تعداد بانوان و آقایان فعال در این رشته ورزشی تقریبا برابر است.
وی با بیان اینکه آمار ورزشکاران سازمان یافته در رشته ژیمناستیک نسبت به سال گذشته 18 درصد رشد را نشان می دهد، گفت: مسئولان هیات ژیمناستیک استان در رشد ورزشکاران این حوزه به شکل ویژه تلاش می کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته لرستان در سال گذشته 51 هزار نفر بود که امسال این تعداد از مرز 55 هزار نفر گذشته و هدف گذاری ما 60 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته است.
عزیزپور با اشاره به اینکه هیات ژیمناستیک لرستان در 9 شهرستان فعال است، افزود: در شهرستان دوره چگنی هیات ژیمناستیک نیمه فعال و در شهرستان رومشکان نیز به زودی این هیئت فعال می شود.
وی اضافه کرد: هیات ژیمناستیک استان تعامل خوبی با حوزه ورزش دانش آموزی دارد و علاوه بر خانه ژیمناستیک، مجموعه ای در آموزش و پرورش استان برای این رشته ورزشی ایجاد شده است.
عزیزپور بیان کرد: ورزشکاران ما در این رشته عناوین خوبی هم داشته اند، ٢ نفر از لرستان به اردوی تیم ملی ژیمناستیک و ٢ نفر از مربیان نیز به تیم ملی دعوت شده اند.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: پنج مدال را ورزشکاران ما در رقابت های کشوری کسب کرده اند و رتبه هیات ژیمناستیک استان ما رتبه یک کشوری بوده است.
عزیزپور همچنین از آمادگی اداره کل ورزش و جوانان لرستان برای میزبانی اردوهای تیم ملی ژیمناستیک خبر داد.
حمزه امین منش در مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک لرستان به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.
٣٢١٠/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.