به گزارش ایرنا، شریف خسروی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری، با تاکید بر انجام اقدامات لازم جهت تبلیغات محیطی ادارات در دهه مبارک فجر، افزود: یکی از آسیبهای جدی مدیران این است که متناسب با کارهایی که برای مردم انجام می دهند، اطلاع رسانی نمی کنند.
وی با اشاره به اینکه عدم اطلاع رسانی بموقع باعث می شود که مردم احساس محرومیت کنند، عنوان کرد: در همین چند روز گذشته روستای دارونه برق رسانی شد که با بهره برداری از آن، اکنون تنها فقط یک روستای سه خانواری بدون برق در شهرستان داریم.
فرماندار سلسله با تاکید بر توجه ویژه دستگاه های اجرایی شهرستان به رعایت قانون حقوق شهروندی، خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان باید میز خدمت برای راهنمایی مراجعین با حق امضا داشته باشند تا ارباب رجوع معطل حضور مدیران نباشند.
خسروی با تاکید بر برگزاری جلسات مقابله با فساد اداری در دستگاه های اجرایی شهرستان، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید به گونه ای پیشگیرانه عمل کنند که خروجی آن منجر به کاهش حداقلی پرونده های مرتبط با دستگاه مربوطه باشد تا فسادی در این حوزه بروز نکند.
فرماندار سلسله با الزام مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی به حضور بموقع و خروج در پایان ساعت اداری، گفت: باید مدیران و کارمندان غیربومی مثل بقیه سر کار حاضر شده و تا پایان ساعت اداری در محیط کار خود حضور داشته باشند.
وی همچنین با انتقاد از دانشگاه های شهرستان برای کم کاری در انجام فعالیت های فرهنگی، گفت: متاسفانه ردپای کار فرهنگی با وجود چهار دانشگاه در شهرستان وجود ندارد، انتظار داریم دانشگاه هایمان پیوست فرهنگی با همکاری نهادهای متولی همچون شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد داشته باشند.
وی همچنین خطاب به برخی مدیران فعال در فضای مجازی شهرستان، گفت: در فضای مجازی تمامی تلاشمان باید برای سالم سازی فضا بوده و حضورمان به نفع و یا ضرر جریان خاصی نباشد.

** دفاع دادستان سلسله از رسانه های منصف و نقاد
همتی، دادستان سلسله نیز با تاکید بر لزوم افزایش سعه صدر و روحیه انتقادپذیری مدیران در فضای مجازی، گفت: یقینا انتقادی که سازنده و منصفانه بوده و در جهت تامین منافع و یا خصومت های فردی نباشد، باعث می شود ضعف های کاری خود را شناسایی و برطرف کنیم.
وی با اشاره به پیگیری های مصرانه برخی مدیران برای شکایت از رسانه ها، خاطرنشان کرد: برخی مدیران چنان پیگیر طرح شکایت هستند که اگر پیگیر انجام وظایف خود بودند، در حوزه کاری خود بسیار موفق بودند.
دادستان سلسله همچنین با اشاره به دخالت برخی افراد در وظایف ادارات، بدون هیچگونه ارتباطی با آن مجموعه اداری و دولتی، تصریح کرد: نباید به این افراد معلوم الحال که مشخص نیست منتسب به کجا هستند، اجازه دخالت در امور اداری داده شود.
وی گفت: انتظار می رود پای این افراد را که هیچگونه ارتباطی با مجموعه دولتی شهرستان ندارند را قطع کنید.
دادستان سلسله همچنین با اشاره به عدم هماهنگی روسای ادارات در انجام وظایف خود در تغییر کاربری های غیرمجاز، تصریح کرد: با وجود اینکه برخی تغییر کاربری ها در اساس غیرقانونی بوده اما انشعاب آب، برق و گاز دریافت کرده اند، چرا به این راحتی حق انشعاب صادر می شود و هیچگونه هماهنگی صورت نمی گیرد.
همتی تاکید کرد: انتظار داریم ادارات مربوطه استعلامات و هماهنگی ها لازم را در مناطق حاشیه و خوش آب و هوایی همچون دره تنگ و هنام را با هم داشته باشند.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.