به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری لرستان ، بیژن دارایی در نشست هم اندیشی با رسانه های لرستان که در محل دادگستری استان برگزار شد اظهار داشت:بسیاری از آسیب هایی که امروز خانواده ها با آن درگیر هستند ناشی از عدم اطلاع دقیق ازاین آسیب هاست در حالیکه رسانه ها می توانند با کارکرد آگاهی بخشی خود ، نقش موثری در پیشگیری داشته باشند.
وی با بیان اینکه رسالت و کارکرد اصلی معاونت اجتماعی دادگستری مقابله با آسیب‌ها و جرائم قبل از وقوع است افزود: امروز دیگر ماموریت و مسئولیت دستگاه قضائی به برخورد با بزهکاران محدود نمی شود.
دارایی با اشاره به نزدیکی انتخابات گفت: صداقت و تعهد باید ملاک رفتاری قرار گیرد و در همین راستا باید یادآور شد که تبلیغات زودهنگام خلاف مقررات است و در عین حال تبلیغات باید به دور از گرایش‌های سیاسی باشد.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری افزود: در ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان، تخلفات انتخاباتی مورد رصد قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به ناامنی فضای مجازی گفت: مطالبی که در این فضا منتشر می شود به‌ دور از رسالت تأسیس آنهاست و باید از این فضا فاصله گرفت.
/6060/1920
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.