به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا ملکشاهی روز چهارشنبه در جلسه ستاد صیانت از عفاف و حجاب شهرستان پلدختر اظهار داشت:حجاب باطنی و ظاهری مکمل یکدیگرند و اگریکی رامحکم بگیری و دیگری را رها کنی آن یکی خود به خود رها می شود.
وی افزود:حجاب یک باور و ارزش دینی است که مردو زن هر 2 در رعایت عفاف و حجاب مسوول هستند و باید بر اساس آموزه های دینی در این رابطه عمل کنند.
معاون فرماندار پلدختر گفت:حجاب و پوشش مناسب محافظی است که زن و خانواده را از چشمان ناپاک و بد اندیش انسان های کج فهم ، محافظت می کند.
وی بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکیدکرد و افزود: پوشش نه تنها سلامت اخلاقی جامعه را به دنبال دارد بلکه زمینه بروز بسیاری از بزهکاری های اخلاقی و آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش می دهد.
ملکشاهی خاطر نشان کرد: رعایت عفاف و حجاب یکی از اولویت ها و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مورد تاکید اهل بیت (س) ، بزرگان دین و مقام معظم رهبری است که همه نسبت به آن مسوول هستند.
وی با بیان این که حجاب و عفاف موجب کرامت انسان به ویژه دختران است افزود: برنامه های فرهنگی دستگاه های اجرایی باید در راستای نهادینه کردن این فرهنگ ارزشی تلاش بیشتری کرده و آن را مورد توجه قرار دهند.
معاون فرماندار پلدختر گفت: مهمترین متولی ترویج عفاف و حجاب خانواده ها هستند و این ارزش دینی موجب امنیت و آرامش روانی و توسعه و پیشرفت جامعه می شود.
ملکشاهی خاطر نشان کرد: بانوان محجبه که تا کنون درادارات مورد تجلیل قرار نگرفته اند از آنها طی مراسمی تجلیل شود.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.